tråkig dag! 28/5

HejHej bloggen, jag har faktist börjat tycka att det är tråkigt att blogga
eftersom att jag inte har någonting att blogga om
och när jag läser alla mina bloggar som jag följer
då tycker jag att det är ett plus om det är en fin header
och jag tycker att jag har den tråkigaste headern som finns
och jag har ingen aning om hur man ändrar
snälla om det är någon som kan, hjälp mig fixa en som jag vill ha
eller bara visa hur jag gör
jag vill att ni ska tycka att min blogg också är bra.
i dag så har jag varit på stan köpte morsdag present och lite annat
sen kom det hem några kompisar till mig.
i morgon är det morsdag, kommer att lägga då ut vad det var jag köpte
så morgondagen firar vi med att släkten kommer hit och äte middag
jätte mysigt verkligen
på måndag fyller mamma år, Älskar dig o Grattis mamma!
och på tisdag så fyller mormor år Älskar dig o grattis mormor!
kommer tillbaka i morgon och visar bilder o lite annat
hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0