4/5

hejhej bloggen :P
nu så har jag kommit hem från Ebba (världens bästa!) <3333
och vi har varit ute och varit i kompisgungan och så ;)
ebba och jag körde även tennis och jag höll på att kiss på mig för ebba och jag lyckades att tappa bort en tennisboll två gånger, men sån tur så hjälpte några killar oss, så vi hitta den ;) <33 skysst gjort säger jag bara! <3333 :D
men jag höll på att kissa på mig för att ebba är ju inte så där jätte bra på att skuta iväg bollarna så därför tappa vi bort dem några gånger ;)
men bättre försök i morgon :p och då ebba så tappar vi inte bort bollen ;) <33
men nu är jag hemma igen ;) <3
efter mycket letande ;) <3
nu så är jag så trött så jag ska bara ta mig en dusch sen sova!
men vi ses i morgon då får vi hoppas att jag inte är lika trött ;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0