3/5

hejhej bloggen, nu är jag hemma efter en lång skoldag!
sitter och lyssnar på darins gammla skiva jag tycker att den är så bra!
just nu så sitter jag och målar! det går väl så där..!
men nu är det bara 24 skoldagar kvar sen är det sommarlov!
idag så kan man ju inte säga att man gillade lixsom!
jag vaknade klockan 6.00 så titta jag ut och där ser jag att från himmlen bara öser det ner snöflingon!
vafan det är väl sommar vi vill ha!!
och det var lixsom inte vanliga snöflinongor alltså vi pratar om snöflingos stora som hockeypuckar!
och självklart så var det ju skit kallt hela dagen!
i skolan så hände en sak som jag inte direkt var förberedd på:p
men jag har ingen lust att tänka tillbaka på de, så jag drar inte den visan en gång till ;)
men i morgon så drar jag vill sommarstugan och ska titta lite där och så, sen sover jag där resten av helgen! (kanske)
i morgon så är det skola som vanligt... :(
men nu så MÅSTE jag plugga för på torsdag så har jag matte prov och på fredag så har jag prov på Buddismen och Hidduismen!
så nu måste jag plugga!
men jag tror att jag hinner blogga en bit innan jag åker i morgon, så vi kanske ses i morgon hej då ;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0