22/5 inte långt kvar!!

hejhej bloggen, igår var jag hon farmor jätte trevligt verkligen!
där var min lilla tremänning också! :D Älskar dig!
idag så har jag varit och köpt gräsklippare.
och nu under kvällen så har vi gäster, också har vi grillat :D
jätte gott!
i morgon så har vi brännboll i skolan, och då är det klassen mot föräldrarna.
själv är jag jätte dålig på brännboll men dem andra är jätte duktiga så vi får se hur de går ;)
på onsdag-fredag så har jag klassresa, självklart så kommer jag lägga ut bilder till de senare :)
sen är de inte många dagar kvar!
har räknat lite och vi har 7 skoldagar kvar i skolan, resten är studiedagar, fotbollstunering och brännbollstuneringar :D
längtar så :D de kommer blirder från skolavslutningen också :D!
längtar jätte mycket nu verkligen, fast jag längtar inte tills på Onsdag klockan 21.30 för då underklassresan så har vi spökvandring och själv är jag jätte mörkrädd. så är ganska rädd nu för den kvällen! vi får hoppas att kvällen går som jag vill att den ska gå ;)
nu måste jag duscha och göra mig i ordning för skoldagen i morgon :D <33
hejsvejs! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0