14/5

hejhej bloggen, nu var det ett tag sen jag bloggade, har inte så mycket att blogga om.
det har varit en skit tråkig vecka ;(
men nu är inte inte så där på de bästa humöret man kan va på.
för att ingen vill hitta på någonting.
alla ska sitta och se på eurovision ikcäll, de värkar som att jag är den ENDA i hela världen som strunntar i hur de går i eurovision och i melodifestivalen!
men denna helg har jag lång helg, fick sluta 1 timme tidigare i feradgs också har jag studeidag på måndag också så det blir en lång helg, igår var det fredag den trettonde!, igår fick jag väl inge otur, all otur kom idag;(
men det har jag ingen lust att skriva om :P
men i morgon så kommer kompisarna och här ska vi ha en mysig och trevlig söndagkväll!
hoppas att ni andra inte har de lika tråkigt som jag!
men jag kommer kanske tillbaka i morgon :)
hej då ha en bra lördagkväll! :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0