mycke att göra!

HEJHEJ bloggen, nu har jag inte bloggat på ett bra tag.
Därför har jag lite granna att berätta för er.
I fredags så var jag och hälsa på min underbara tremänning och hans familj, jätte mysiga personer!
I lördags så bada och sola jag ute så nu har jag en solbränna som syns ganska väl, sådär snyggt..
I söndags så var jag ute med kompisar jätte kul verkligen.
I måndags så var jag på stan och shoppade, hitta jätte fina klänningar, men eftersom att jag fyller år på måndag så köpte jag ingenting.
I tisdags så var jag och några kompisar på stan, visade vad jag önskar mig och lite sånt.
Också kollade vi på alla fina och underbara bilar och personerna som satt i som var såå fint klädda eftersom att det var bal i går.
Idag så har jag och en underbar släkting varit ute och shoppat sudenten present!
I morgon så ska vi gratta världens bästa Linn för hon tar studenten! Grattis Grattis!
På fredag tar jag examen! jippi!!!! och sen på kvällen firar jag examen och min födelsedag med alla mina kompisar i den underbara och varma poolen!
 
           
jag kommer självklart att lägga ut massor av bilder från examen-dagen/kvällen!!
men just nu har jag inga bilder att lägga ut.. :(
             
nu ska jag faktist gå och lägga mig, har varit en jobbig dag i skolan idag.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0