4/20

hejhej bloggen, idag så har det inte hänt så mycket, jag var i skolan hela dagen och kom hem klockan 14.30. och i skolan så hade vi idrott (inne) fast det var ju sånt himmla vackert väder idag så vi gick till grusplanen och körde brändboll och jag gjorde 2 frivarv! (typ första gången) också när jag kom hem så satte jag mig vid pianot, för nu för tiden så har jag inte så mycket och göra när jag kommer hem. för allt jag har varit tvungen att planera tilll. de har redan hänt nu, så det finns ingenting och göra. men jag var ute och körde fotboll förut med kompisarna på grusplan och jag hade bara 1 linne, byxor, och skor, och då är det ju självklart när man är så lättklädd att man rammlar på gruset! så min hand är typ helt uppskuren ser det och och känns det som..! men nu så tänkte jag typ greja lite på mitt rum, så jag får någonting och göra! men i morgon i skolan så är det IQ-dag (genom skolan) och jag vet typ vad det är. man typ får ett lag också är det olika stationer också får man ett antal poäng och vinnaren får ett JÄTTE stort påskägg fyllt med godis. så vi får hoppas att jag kan vara så duktig att jag får de! Hej då Bloggen! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0